Peik
Godt spørsmål om hvorfor den ekstremt lave aktiviteten her. Sett bort i fra Svein Erik, som er helt sjef når det gjelder å legge ut resultater og komme med aktuelle inlegg. TST er også hyppig bruker av forumet.
Men Norge er et lite land og Bueskyting en micro hobby.
Samme greia med styrkeløft også. Stort sett bare kjærester og kanskje nærmeste familie som kommer å ser på

Jeg lurer på mye rart om og rundt bueskyting. Slike ting som kan gjøre meg til en bedre skytter. Måter og trene på, hvordan takle stevne nerver, blink skrekk osv osv
Jeg er alltid innom bueskyting.no men det er på den Amerikanske nettsiden archerytalk.com jeg kan spørre om alt mulig rart som har med bueskyting. Mange av de som er med der er ganske gode til å skyte. Som fex Dietmar Trillius, Chance Buford, Hinckelby, Michael Braden osv.
De deler sin kunskap mer en gjerne. Så kan man være enig eller uenig.
Dette gjelder alle buetyper og mange av de gode compoundskytterne har skutt og eller skyter andre buer også. Som barbow, trad/langbue og recurve.
Det er forresten en egen del av forumet som omhandler fex tradbueskyting.
At det står en dullion buer og alt av utstyr til salgs der er heller ikke noen ulempe.
Men det er jo viktig at vi bruker dette forumet. På den måten kan det kanskje bli flere som oss.
At nybegynnere som lurer på noe ikke får svar i det hele tatt eller blir bedt om å spørre på en lokal klubb synes jeg er lit trist.
Det er ikke med på å skape større interesse for sporten.
Hilsen
Lasse